Seguidament
la moderadora, la Laura, ha fet una breu explicació de cadascuna de les escoles
que defensaria cada equip.
L’escola
afectiva suposa una innovació educativa
que es justifica en les necessitats socials que no estan suficientment ateses a
través dels continguts de les matèries acadèmiques ordinàries. Totes aquestes
necessitats tenen un fons emocional.
La
finalitat de l'educació emocional és el desenvolupament de competències
emocionals que contribueixin a afrontar millor els reptes de la vida i com a
conseqüència aportar un millor benestar personal i social.
Aquesta,
estava defensada pel grup format per l’Estrella, el Bernat, la Sonia, l’Helena,
el Marc i la Carla.
Per
altre banda, s’ha explicat l’educació efectiva on segueixen un sistema
tradicional d'ensenyament. Les classes s'imparteixen a grups composts per
alumnes de les mateixes edats, s'imposa un sistema basat en notes i una
compartimentació dels coneixements en assignatures. El professor és una figura
central que imparteix una assignatura determinada en l'àmbit d'un curs, d'una
forma sistemàtica.
Els
avantatges d'aquest sistema són una clara transmissió de nous conceptes, un
fàcil control dels resultats obtinguts, i una transparent qualificació dels
mateixos.
En
aquest bàndol hi havia l’Adrià, la Noelia, la Noemi, la Monica, la Laura, l’Aleix
i jo per a defensar-la.
Acabar
dient que realment estic molt contenta de com ha quedat el nostra debat, també dir
que ha sigut un debat molt dinàmic i amb molta participació per part de tots.
Felicitats,
debat fet!
No hay comentarios:
Publicar un comentario